HUMAI

CRM manager

Over HUMAI 

HUMAI is een start-up met inmiddels 8 medewerkers gevestigd in Cambridge en Amsterdam. Wij brengen data, techniek en talent samen om marketing & sales bij bedrijven intelligenter te makenWe helpen steeds meer klanten bij het verbeteren van hun Customer Lifecycle en Customer Experience aanpak. In dat kader zijn we op zoek naar een CRM / CLM Manager. 

Over de functie: de inhoud van de rol 

Als CRM-manager ben je binnen ons team verantwoordelijk voor de ontwikkeling, implementatie en executie van Customer Lifecycle campagnes. Zo werk je met klanten of je HUMAI-collega’s aan het creëren, implementeren en verbeteren van klantreizen en geautomatiseerde marketingcampagnes.   

Onze cultuur: de omgeving waarin je komt te werken 

We zijn een jong bedrijf waarin iedereen affiniteit heeft met het verbeteren van de sales & marketing prestaties van bedrijven door het inzetten van data, techniek en (marketing) talent. Alle mensen die bij HUMAI werken gaan voor gezamenlijk succes en helpen elkaar daar graag bij. Doordat we op verschillende locaties werken, zijn we gewend aan flexibele werktijden en flexibiliteit in waar gewerkt wordt (of dat vanuit huis, op kantoor of uit het buitenland gebeurt maakt voor ons niet uit). We zijn gewend om met mensen met verschillende ervaring en disciplines te werken. We nemen de tijd om elkaar te begrijpen, van elkaar te leren en natuurlijk het succes van een ander en onze klanten te vieren. Om echt te leren en succesvol te zijn is het nodig om keuzes te maken en risico’s te nemen, wij geloven in “failing forward” als middel om te leren, ontwikkelen en verbeteren. 

Over jou 

  • Je beschikt minimaal over HBO werk- en denkniveau en hebt een grote liefde voor en affiniteit met 1:1 marketing 
  • Je hebt kennis en ervaring met het ontwikkelen van CLM-campagnes 
  • Je hebt ervaring met het identificeren, ontwikkelen en implementeren van geautomatiseerde CRM-campagnes gericht op het verhogen van CLV 
  • Je weet welke stappen nodig zijn om inzichten en analysis te vertalen naar attributen en campagnes  
  • Je hebt ervaring met het inrichten van en werken met (CRM) marketing platformen 
  • Je staat bekend als een specialist die goed kan samenwerken met zowel ontwikkelaars, als (senior) managers 
  • Je kunt goed uitleggen en onderbouwen waarom je bepaalde keuzes maakt en anderen meenemen in deze keuzes  
  • Je voelt je thuis in een omgeving die draait om vakmanschap, autonomie en samenwerking 
  • Bij beslissingen laat je je leiden door onderbouwingen en zorg je voor meetbare resultaten 
  • Je hebt ervaring met het opstellen van plannen (roadmaps) voor verbetering en past deze aan op basis van resultaten 
  • Je bent communicatief sterk en niet bang om de leiding te nemen 
  • Je voelt je thuis in een startende onderneming 

 

Onze condities 

Contractduur: 12 maanden 

Soort dienstverband: Fulltime of partime (tenminste 20 uur per week) 

Werken op afstand: mogelijk 

Salaris: passend bij je ervaring